Monday, March 13, 2017

Календарне планування
української мови 3 клас
( підручник М.С.Вашуленко,ОІ.Мельничайко,Н.А. Васильківська«Українська мова»)
119 годин
І семестр – 64 годин (4 год на тиждень)
ІІ семестр – 55 годин (3 год на тиждень)
Мовна змістова лінія
Мовленнєва змістова лінія
Соціокультурна змістова лінія
Діяльнісна змістова лінія
Дата
Мова і мовлення (3 год)
1
Розширення відомостей про мову як засіб людського спілкування. Підготовчі графічні вправи. Письмо під диктування

Держава Україна, її столиця.
Організація робочого місця

2
Державна і рідна мова. Удосконалення письма букв. Український алфавіт

Характерні особливості державних символів України. Рідний край: місце розташування на території України
Організація робочого місця

3
Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях
Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення. Відтворення, розігрування діалогів
Використання українських формул мовленнєвого етикету з урахуванням віку і статусу особи
Організація робочого місця.
Виконання мисленнєвих операцій

Текст (9 год)
4
Розширення уявлень про текст та його будову. Уявлення про змістовий зв’язок між частинами тексту. Букви на позначенняголосних і приголоснихзвуків. Письмо на дошці


Організація навчальної діяльності

5
Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті,вироблення уміння використовувати їх у власних висловлюваннях. Вироблення уміння використовувати засоби змістового зв’язку  у власних висловлюванняхСписування навчальних друкованих і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення письмових робіт

Ставлення до природи
Виконання мисленнєвих операцій

6
Спостереження за найголовнішими ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів. Підготовчі графічні вправи
Сприймання на слух текстів художнього, розмовного або науково-популярного стилів, різних жанрів і типів
Стосунки у школі
Організація робочого місця

7
Тема і мета висловлювання у текстах різних типів – розповідях, описах, міркуваннях.Заголовок тексту. Вироблення уміння використовувати засоби змістового зв’язку  у власних висловлюваннях. Значення, вимова і написання слова (*) грім, гриміти

Правила поведінки на природі. Ставлення до природи
Спілкування у процесі навчання. Виконання мисленнєвих операцій

8
Урок розвитку звязного мовлення

Складання і записування 1 або 2-3 зв’язаних між собою речень за певними орієнтирами, поданими вчителем або в підручнику, робочому зошиті

Спілкування у процесі навчання


9
Абзац. Роль абзаців у тексті. Необхідність дотримання абзаців при оформленні творчих завдань, переказів
Переказування тексту з опорою на поданий план або опорне сполучення слів
Правила поведінки на природі
Організація навчальної діяльності. Виконання мисленнєвих операцій

10
План тексту. Поділ тексту на логічно завершені частини за планом і без нього. Складання плану прочитаного тексту
Робота над усвідомленням елементів фактичного змісту висловлювань

Взаємодія з іншими учасниками процесу. Виконання мисленнєвих операцій

11
Складання текстів-інструкцій. Письмо під диктування
Слухання, сприймання і розуміння навчальних інструкцій і настанов з боку вчителя

Взаємодія з іншими учасниками процесу. Творче застосування знань, умінь

12
Складання текстів-описів, художніх та науково-популярних (без уживання термінів), за поданими зразками, з урахуванням ситуації мовлення.
Сприймання на слух текстів художнього, розмовного або науково-популярного стилів, різних жанрів і типів. Складання усних висловлювань поданим початком

Спілкування у процесі навчання

13
Побудова тексту-міркування.
Письмо букв за групами: за початком написання букв
Складання усних зв’язних висловлювань самостійно та за поданою вчителем дидактичною опорою

Взаємодія з іншими учасниками процесу

14
Урок розвитку звязного мовлення
*адреса
Написання листа другові
Стосунки у школі
Спілкування у процесі навчання. Творче застосування знань, умінь

Речення (7 год)
15
Закріплення й узагальненнявивченого про речення в 1-2 класах. Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією (розповідні, питальні, спонукальні; окличні та неокличні)Письмо під диктування
Розширення уявлень про культуру мовлення і культуру спілкування. Повідомлення. Розпізнавання в тексті речень, з’ясування мети їх висловлювання за змістом та кінцевими розділовими знаками
Правила поведінки на природі. Ставлення до природи
Організація навчальної діяльності

16
Розділові знаки в кінці речень.Інтонування речень під час голосного читання, зв’язних висловлювань та усного діалогу. Використання різних типів речень у висловлюваннях, створених на основі навчальних ситуацій. Списування навчальних друкованих і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення письмових робіт
Використання під час озвучування речень відповідної інтонації.Орієнтування мовлення на слухача (співрозмовника), врахування ситуації, теми і мети
Складання діалогу

Спілкування у процесі навчання

17
Звертання, розділові знаки при них. Виділення звертань в усному мовленні паузами, а на письмі – розділовими знаками (практично). Використання у ролі звертань форм кличного відмінка
Правильне інтонування речень зі звертаннями,однорідними членами.
Читання тексту з діалогом, знаходження слів автора і персонажів
Ставлення до членів сім’ї

Взаємодія з іншими учасниками процесу

18
Контрольний диктант (50-70 сл.)




19
Аналіз контрольної роботи.
Головні члени речення (підмет і присудок). Різні способи вираження підмета і присудка. Зв’язок слів у реченні
Робота над усвідомленням елементів фактичного змісту висловлювань



20
Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях. Поширення речень за запитаннямта схемами.Виконання окремих елементів та розчерків висотою в 1/3 рядка, в піврядка та в півтора рядка

Рідний край: місце розташування на території України
Оцінювання результатів навчання

21
Поняття про словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні.
Перебудова речень
Орієнтування мовлення на слухача (співрозмовника), врахування ситуації, теми і мети повідомлення



22
Мовна тема «Текст. Речення»




23
Аналіз контрольної роботи.
Побудова речень (простих і складних, зі звертанням та однорідними чл. реч) за зразком та схемами


Організація навчальної діяльності

24
Урок розвитку звязного мовлення

Робота з деформованим текстом – упорядковування частин тексту, окремих речень, добір заголовка тощо

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях


 Слово. Значення слова (7 год)
25
Значення слів, пряме і переносне значення. Письмо букв за групами: за початком написання букв. Випадки багатозначності.Оформлення письмових робіт
Виділення силою голосу слів, найважливіших для висловлення думки. Читання напам’ять віршів

Користування додатковими навчальними посібниками


26
Найуживаніші омоніми (без терміна). Виконання окремих елементів та розчерків висотою в 1/3 рядка, в піврядка та в півтора рядка
Читання тексту з діалогом, знаходження слів автора і персонажів

Оцінювання результатів навчання

27
Синоніми.Добірсинонімів з метою увиразненнявисловленої думки та уникненняневиправданихповторів одного і того самого слова. Роль синонімівутексті.
Читання текстів, різних за комунікативним призначенням

Користування додатковими навчальними посібниками.

28
Антоніми, Розвиток умінь помічати в тексті незнайомі слова, з’ясовувати їх значення. Удосконалення письма букв
Обговорення змісту прочитаного


Спілкування у процесі навчання

29
Ознайомлення з деякиминайпоширенішимифразеологізмами.
Добір слів для якнайточнішого вираження думки як під час усного, так і писемного мовлення.
Робота зі словниками.
Робота над усвідомленням елементів фактичного змісту висловлювань

Взаємодія з іншими учасниками процесу

30
Урок розвитку звязного мовлення

Використання виражальних засобів мови в писемному мовленні

Організація навчальної діяльності. Творче застосування знань, умінь

31
Культура мовленого слова: розрізнення літературної лексичної норми та ненормативної лексики (вульгаризмів, суржику, русизмів тощо) на прикладах спостережень за мовленням учнів.
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, персонажів, фактів чи подій
Використання українських формул мовленнєвого етикету з урахуванням віку і статусу особи, з якою відбувається спілкування


32
Розвиток умінь помічати в тексті незнайомі слова, з′ясовувати їх значення. Добір слів для якнайточнішого вираження думки Письмо букв за групами: у порядку ускладнення їх форми
Переказування епізоду із переглянутого фільму, розповіді, почутої в позакласний час від близьких, знайомих

Оцінювання результатів навчання


Будова слова (30 год)
33
Поняття про закінчення й основу слова.Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні.
Оцінювання складеного діалогу відзначення в ньому достоїнств, виявлення того, що вимагає доопрацювання.

Оцінювання результатів навчання

34
Визначення закінчення способом змінювання слів за питаннями.Способипозначенням’якостіприголосних на письмі. Письмо під диктування
Читання текстів, різних за комунікативним призначенням
Національні символи України
Організація навчальної діяльності

35
Частини основи: корінь, префікс, суфікс.
Письмо на дошці

Рідний край: пам’ятні місця
Оцінювання результатів навчання

36
Корінь. Спільнокореневі слова і форми слова. Аналіз будови слова.
Виразне читання навчальних текстів підручника
Національні символи України


37
Урок розвитку звязного мовлення

Складання записки, яка містить пояснення певного факту. Обговорення письмових робіт у парах, невеликих групах

Спілкування у процесі навчання. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності

38
Чергування голосних [о], [е] з [і ] у коренях слів.
Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення
Ставлення до членів сім′ї


39
Чергування приголосних [г], [к], [х] [ж], [ч], [ш] [з´], [ц´], [с´] у коренях слів.
Орфоепічні норми під час читання слів, написання яких не збігається з вимовою
Читання й аналіз прислів’їв


40
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, які перевіряються наголосом.
Поняття орфограми. Письмо на дошці
)*бібліотека, левада
Виділення силою голосу слів, найважливіших для висловлення думки
Правила етикетної поведінки у громадських місцях
Організація навчальної діяльності


41
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що не перевіряються наголосом.
Робота з орфографічним словником. *абрикос, апельсин, апетит, бетон, велосипед, верблюд, кишеня, криниця, колектив, очерет, черемха, горизонт, метал, пшениця, пиріг, президент, директор, коридор, депутат


Перевірка і самоперевірка письмових робіт.
Спілкування у процесі навчання

42
Поглиблення знань про дзвінкі й глухі приголосні (парні й непарні). Вимова і правопис слів з дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими.
Читання напам’ять віршів та прозових текстів.
Орфоепічні норми під час читання слів, написання яких не збігається з вимовою

Виконання мисленнєвих операцій.
Перевірка і самоперевірка письмових робіт

43
Урок розвитку зв’язного мовлення

Висловлення власної думки у письмовій формі

Перевірка і самоперевірка усних висловлювань. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності

44
Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті
*вокзал
Орфоепічні норми під час читання слів, написання яких не збігається з вимовою

Спілкування у процесі навчання

45
Префікс. Словотворча роль префіксів. Виконання окремих елементів та розчерків висотою в 1/3 рядка, в піврядка та в півтора рядка
*криниця
Оцінювання складеного діалогу відзначення в ньому достоїнств, виявлення того, що вимагає доопрацювання
Відомі люди України минулого
Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях


46
Творення слів з найуживанішими префіксами, складання з ними словосполучень і речень. З’ясування значення слів з різними префіксами
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, персонажів, фактів чи подій
Читання й інсценування уривків з українських народних казок, визначення позитивних і негативних персонажів, головної думки казки
Оцінювання результатів навчання

47
Контрольне списування (50-70 сл.)Префікси, співзвучні з прийменниками. *аеродром
Читання вголос і мовчки

Взаємодія з іншими учасниками процесу

48
Аналіз контрольної роботи.Правопис префіксів роз-, без-. Удосконалення письма букв


Спілкування у процесі навчання

49
Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня
Переказування тексту з опорою на поданий план або опорне сполучення слів

Перевірка і самоперевірка письмових робіт

50
Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-).
Спостереження за значенням слів з різними префіксами




51
Урок розвитку звязного мовлення.
Написання переказу (розповідний текст) за колективно складеним планом, з опорою на допоміжні матеріали (ключові слова та сполучення слів тощо), дотримуючись тричастинної структури висловлювання

Спілкування у процесі навчання. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

52
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Письмо під диктування

Відомі люди України минулого
Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу

53
Контрольний диктант (50-70 сл.)




54
Аналіз контрольної роботи. Перенос слів з префіксами. Поступовий перехід до письма в графічній сітці зошита в одну лінію


Перевірка і самоперевірка усних висловлювань

55
Суфікс. Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів, які належать до однієї і тієї самої частини мови
Читання і запам’ятовування правил та користування ними в усному і писемному мовленні



56
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі кореня і суфікса. Письмо букв за групами: у порядку ускладнення їх форми
Виразне читання навчальних текстів підручника
Вивчення дитячих пісень, колискових
Спілкування у процесі навчання

57
Поділ слів із суфіксами для переносу. Списування навчальних друкованих і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення письмових робіт
Читання вголос і мовчки

Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу

58
Урок розвитку звязного мовлення
Складання привітання, запрошення

Виконання мисленнєвих операцій. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності

59
Спостереження за значенням слів із суфіксами (у реченнях, тексті). Поступовий перехід до письма в графічній сітці зошита в одну лінію


Оцінювання результатів навчання

60
Мовна тема «Будова слова»




61
Аналіз контрольної роботи.
Творення слів з найуживанішими суфіксами, введення їх у речення


Робота з підручником

62
Подвоєння приголосних на межі префікса і кореня, кореня і суфікса.
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, персонажів, фактів чи подій
Рідний край: місце розташування на території України природа, вулиці і майдани, пам’ятні місця
Перевірка і самоперевірка письмових робіт

63
Правило переносу слів з подвоєними буквами




64
 Узагальнення вивченого про будову слова. Удосконалення письма букв. Письмо під диктування
Відтворення, розігрування діалогів за прослуханим або прочитаним твором
Вивчення дитячих пісень, колядок, щедрівок



ІІ семестр


Частини мови. Загальне поняття

Спостереження за словами, що відповідають на різні питання, а також за службовими словами, до яких не можна поставити питання (і, та, на, від, до, але тощо). Розпізнавання таких слів


Виконання мисленнєвих операцій (виділяє у мовних одиницях істотні ознаки)

2
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими та видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови.  * сантиметр, дециметр, автомобіль, бензин, тривога, хвилина, секунда, спасибі


Виконання мисленнєвих операцій (порівнює мовні одиниці за різними ознаками)

3
Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і смисловим зв’язком з іншими словами (в межах словосполучень і речень). *комбайн, комбайнер і комбайнер
Складання усних зв’язних висловлювань за ситуацією мовлення
Національні символи України – хліб і рушник
Виконання мисленнєвих операцій


Іменник

4
Загальне поняття (питання, значення, роль та зв’язок з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників). Іменники, що означають назви істот (хто?), та іменники, які означають назви неістот (що?). *кукурудза, черешня, банкір, фермер, агроном
Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення.
Складання зв’язних висловлювань за ситуацією мовлення (казки)

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

5
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. Оформлення письмових робіт
Читання вголос і мовчки
Запам’ятовування послідовності подій. Відтворення змісту прослуханого «своїми словами»
Рідний край: територія,  пам’ятні місця. Відомі люди України


6
Формування поняття предметності на прикладах іменників, які означають опредмечені якості, дії
Складання діалогу за початком



7
Урок розвитку звязного мовлення

Написання переказів за колективно складеним планом, з опорою на допоміжні матеріали

Виконання мисленнєвих операцій. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

8
Вживання іменників у прямому і переносному значеннях.  Закріплення письма великих і малих букв та пунктуаційних знаків
Складання зв’язних висловлювань за ситуацією мовлення (за малюнками)

Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт

9
Контрольний диктант (50-70 сл.)




10
Аналіз контрольної  роботи
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів. Оформлення письмових робіт
Розвиток навичок плавного (вільного) читання зв’язних текстів

Робота з підручником


11
Змінювання іменників за числами (однина і множина).
Складання діалогу за початком
Стосунки у школі
Оцінювання результатів навчання

12
Урок розвитку звязного мовлення
 Висловлення власної думки у письмовій формі

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

13
Практичне ознайомлення з відмінками іменника (назви відмінків, відмінкові питання)
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, персонажів, фактів чи подій

Виконання мисленнєвих операцій

14
Спостереження за змінюванням іменників за відмінками. Розвиток швидкості письма
Читання вголос і мовчки
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого




15
Спостереження за влучним уживанням іменників-синонімів, іменників-антонімів у тексті, розмірковування про їх роль
Складання усних зв’язних висловлювань самостійно та за поданою вчителем дидактичною опорою

Користування додатковими навчальними посібниками

16
Вибір з даних слів тих, що найбільше відповідають меті й типу висловлювання. Списування навчальних друкованих і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення письмових робіт
Складання усних зв’язних висловлювань самостійно та за поданою вчителем дидактичною опорою

Виконання мисленнєвих операцій

17
Мовна тема «Іменник»




18
Аналіз контрольної  роботи
Вправи на заміну в тексті недоречних лексичних повторів
Оцінювання складеного зв’язного висловлювання, відзначення в ньому достоїнств, виявлення того, що вимагає доопрацювання



19
Урок розвитку зв’язного мовлення

Удосконалення змісту і форми написаного тексту (відповідність темі; наявність у тексті складових частин; логічність і послідовність викладу думок)

Спілкування в процесі навчання. Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях


Прикметник (12 год)

20
Загальне поняття (питання, значення, роль у реченні)
Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення
Ставлення до природи


21
Встановлення зв’язку прикметників з іменниками за допомогою питань від іменника до прикметника *комп’ютер метал
Удосконалення навичок миттєвого впізнавання добре відомих частотних слів та словосполучень
Рідний край: територія,  пам’ятні місця. Відомі люди України
Спілкування в процесі навчання


22
Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Письмо під диктування
Оцінювання складеного зв’язного висловлювання відзначення в ньому достоїнств, виявлення того, що вимагає доопрацювання

Оцінювання результатів навчання

23
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях. Робота з словниками
Виразне читання навчальних текстів підручника, сформульованих у ньому завдань

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

24
Урок розвитку звязного мовлення

Написання переказів за колективно складеним планом, з опорою на допоміжні матеріали



25
Спостереження за вживанням прикметників у загадках.
Розвиток швидкості письма
Використання виражальних засобів мови
Відгадування, вивчення і складання загадок
Оцінювання результатів навчання

26
Вибір з-поміж поданих прикметників тих, що найточніше характеризують персонажів, події, явища
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, персонажів, фактів чи подій

Виконання мисленнєвихоперацій

27
Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті, зокрема в описах, розмірковування над тим, з якою метою вони дібрані автором
Використання виражальних засобів мови


Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт

28
Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Родові закінчення прикметників: -ий, -ій, -а, -я, -е, -є. Письмо під диктування
Читання і запам’ятовування правил та користування ними в усному і писемному мовленні
Національні символи України


29
Урок розвитку зв’язного мовлення
Контрольний переказ



30
Аналіз контрольної роботи.
Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники
Повторення зразка зв’язного висловлювання, поданого вчителем, внесення деяких доповнень, змін у текст

Спілкування в процесі навчання


31
Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники
Переказування епізоду із переглянутого фільму

Виконання мисленнєвих операцій

32
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Розвиток швидкості письма. Письмо на дошці
Переказування розповіді, почутої в позакласний час від близьких, знайомих

Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт


Дієслово
33
Загальне поняття про дієслово (питання, роль у реченні). Зв’язок дієслова з іменником у реченні.
Письмо під диктування


Оцінювання результатів навчання

34
Дієслова-антоніми. Робота зі словниками. Закріплення письма великих і малих букв та пунктуаційних знаків
Складання діалогу за малюнком, описаною ситуацією – з опорою на допоміжні матеріали і без них

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

35
Урок розвитку звязного мовлення

Удосконалення змісту і форми написаного тексту (усунення одноманітних конструкцій речень, невиправданих лексичних повторень)
Обговорення письмових робіт у парах, невеликих групах



36
Дієслова-синоніми Робота зі словниками. Списування навчальних друкованих і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення письмових робіт
Запам’ятовування послідовності подій. Відтворення змісту прослуханого «своїми словами»

Спілкування в процесі навчання.


37
Контрольний диктант (50-70 сл.)




38
Аналіз контрольної роботи Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів




39
Вживання дієслів у переносному значенні. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ
Удосконалення навичок миттєвого впізнавання добре відомих частотних слів та словосполучень



40
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Письмо під диктування*минулий

Читання і запам’ятовування правил та користування ними в усному і писемному мовленні

Робота з підручником

41
Урок розвитку звязного мовлення
Письмове висловлювання про прочитаний твір, епізод переглянутого фільму

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

42
Змінювання дієслів за часами. Письмо під диктування
Користування правиламикультури спілкування

Спілкування в процесі навчання

43
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях* кипіти
Вираження власної думки щодо змісту прослуханого, фактів чи подій. Продовження діалогу



44
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях
Вираження власної думки щодо персонажів, фактів чи подій

Спілкування в процесі навчання

45
Правило написання не з дієсловами. Закріплення письма великих і малих букв та пунктуаційних знаків
Регулювання дихання, сили голосу, темпу мовлення. Складання діалогу за ситуацією



46
Використання дієслів з не в монологічному та діалогічному мовленні
Розвиток навичок плавного (вільного) читання зв’язних текстів
Рідний край


47
Мовна тема «Дієслово»


Оцінювання результатів навчання

48
Аналіз контрольної роботи
Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів




49
Урок розвитку звязного мовлення

Письмове висловлювання про ситуації з життя класу або сім’ї та ін



50

Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання. Розвиток швидкості письма
Обговорення змісту прочитаного
Повторення зразка зв’язного висловлювання, поданого вчителем, внесення деяких доповнень, змін у текст

Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт

51
Контрольне списування (50-70 сл.)


Оцінювання результатів навчання

52
Аналіз контрольної роботи.
Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку. Удосконалення висловлювань шляхом добору дієслівних синонімів



Робота з підручником


53
Розвиток зв’язного мовлення

Складання і записування запитань за змістом прочитаного, на задану тему та відповідей на запитання

Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях


Повторення вивченого за рік 
54
Виконання навчальних і контрольних завдань*айстра, вогнище
Складання усних висловлювань
Ставлення до природи
Оцінювання результатів навчання

55
Виконання навчальних і контрольних завдань






No comments:

Post a Comment